Τι είναι τα credits;
Το σύστημα των credits σάς δίνει την ευελιξία να γυμναστείτε με τον τρόπο που σας ταιριάζει. Η αγορά συνδρομών με credits προσφέρει τη δυνατότητα συμμετοχής σε όλες τις τάξεις (small group, Pilates Reformer). Μπορούν επίσης να εξαργυρωθούν για τη χρήση του γυμναστηρίου μετά από την αντίστοιχη κράτηση (Open gym: 1 credit). Με αυτόν τον τρόπο, σας παρέχεται η ευκαιρία να προσαρμόζετε εσείς αναλόγως το πρόγραμμά σας, επιλέγοντας τη χρονική διάρκεια του πακέτου γυμναστικής σας.
Τι είναι οι μηνιαίες συνδρομές;
Οι συνδρομές μας έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο απλές και διαφανείς.
Οι μηνιαίες συνδρομές επιτρέπουν τη συμμετοχή σε έως και 8, 12 ή 16 classes ανά μήνα. Επίσης τα credits μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την υπηρεσία Open gym ( 1 credit per session).
Πόσα credits χρειάζονται για να κάνω κράτηση για open gym;
Χρειάζεται 1 credit.
Μπορείτε να επιλέξετε το είδος της προπόνησης που επιθυμείτε.
Cardio: Προπόνηση 30' στο αερόβιο μηχάνημα της επιλογής σας.
1. treadmill
2. arc trainer
3. bike.
Strength: Προπόνηση 40' για μυική ενδυνάμωση και βελτίωση φυσικής κατάστασης. Γυμναστείτε με αντιστάσεις μέσω των μηχανημάτων ή του βάρους του σώματος, υπό την καθοδήγηση των γυμναστών μας.
Πόσα credits χρειάζονται για να συμμετέχω σε small group;
Χρειάζονται 2 credits. Επιλέξτε μέσα από μία σειρά μαθημάτων και γυμναστείτε υπό την άμεση καθοδήγηση των γυμναστών μας. Τα ολιγομελή τμήματα (4-7 άτομα) εξασφαλίζουν τον έλεγχο του τρόπου εκτέλεσης των ασκήσεων, αλλά και την απαιτούμενη πλέον τήρηση των αποστάσεων μεταξύ των μελών.
Πόσα credits χρειάζονται για να συμμετέχω σε Pilates Reformer;
Χρειάζονται 4 credits.
Ποιά είναι η αναλογία των credits σε ευρώ;
Eξαρτάται από τη συνδρομή που επιλέγετε. Αναλυτικά μπορείτε να ενημερωθείτε στην ενότητα "MEMBERSHIPS".
Ποιά είναι η πολιτική ακύρωσης;
Για τις τάξεις (small group, pilates reformer) εφαρμόζουμε πολιτική ακύρωσης 8 ωρών. Aν το μέλος ακυρώσει την κράτηση που έχει πραγματοποιήσει 8 ώρες και πλέον πριν από την έναρξή της, τότε επιστρέφονται πλήρως τα credits. Aν το μέλος ακυρώσει από 8 ώρες έως 1 ώρα από την έναρξη της τάξης, τότε πραγματοποιείται μερική επιστροφή μονάδων (1 credit για group και 2 credits για pilates reformer). Αν το μέλος ακυρώσει από 1 ώρα πριν έως και την έναρξη της τάξης, δεν επιστρέφονται τα credits.
Για τις υπηρεσίες Open gym, Personal Τraining και massage εφαρμόζουμε πολιτική ακύρωσης προ 8 ωρών. Εάν οι εν λόγω υπηρεσίες δεν ακυρωθούν εντός του σχετικού χρονικού πλαισίου, τότε χρεώνονται πλήρως.
Μπορώ να μεταφέρω μονάδες που δεν έχω χρησιμοποιήσει στον επόμενο μήνα;
Όχι, οι μονάδες πρέπει να χρησιμοποιούνται στο χρονικό περιθώριο που προβλέπει κάθε συνδρομή.
Πώς μπορώ να αγοράσω μία συνδρομή ή μία υπηρεσία;
H αγορά μπορεί να γίνει είτε online είτε στη reception του γυμναστηρίου.
Για πόση χρονική διάρκεια ισχύει η συνδρομή μου;
Κάθε συνδρομή έχει διαφορετική χρονική διάρκεια. Επιλέξτε μία συνδρομή με βάση τη συχνότητα των επισκέψεών σας.
Τι γίνεται αν ακυρωθεί μία τάξη;
Σε περίπτωση που έχετε κάνει κράτηση και για οποιοδήποτε λόγο αναγκαστούμε να ακυρώσουμε το μάθημα, επιστρέφονται σε εύλογο χρόνο τα credits στον λογαριασμό σας.
Μπορώ να “παγώσω” τη συνδρομή μου;
Όχι, δεν είναι δυνατό το “πάγωμα” μίας συνδρομής. Τα credits πρέπει να καταναλώνονται μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπει κάθε συνδρομή.
Είμαι άρρωστος ή τραυματισμένος και δε μπορώ να συμμετέχω σε δραστηριότητες για κάποιο χρονικό διάστημα. Τι γίνεται με τη συνδρομή μου;
Αν δε μπορείτε να συμμετέχετε λόγω ασθένειας, τραυματισμού ή άλλων ιατρικών λόγων, είμαστε σε θέση να παρατείνουμε τη συνδρομή σας με την προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης που να πιστοποιεί τους λόγους αποχής σας από τη γυμναστική.
Δε χρησιμοποίησα όλα τα credits μου. Μπορεί να δοθεί παράταση;
Η παράταση μίας συνδρομής μπορεί να γίνει μόνο υπό προϋποθέσεις και έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του manager του γυμναστηρίου.
Tι πρέπει να γνωρίζω για την πρώτη συμμετοχή μου σε μία τάξη;
Σε οποιαδήποτε τάξη συμμετέχετε, παρακαλούμε ελάτε 10’ πιο νωρίς από την έναρξή της. Αυτό θα μας επιτρέψει να σας καθοδηγήσουμε στους χώρους του γυμναστηρίου αλλά και να έχετε μία πρώτη γνωριμία με τον trainer της τάξης που επιλέξατε.
Επιλέξτε ρούχα που θα σας επιτρέψουν να κινηθείτε ελεύθερα. Οι περισσότεροι γυμναζόμενοι ασκούνται φορώντας σόρτς ή φόρμα κι ένα t-shirt.
Αν η συμμετοχή σας αφορά συνεδρία Boxing, θα χρειαστεί να φέρετε μαζί σας γάντια του box. Αν η συμμετοχή σας αφορά pilates, yogaworks ή bootybarre συνιστούμε να φοράτε μόνο τις κάλτσες σας.
Στις υπόλοιπες τάξεις συνιστούμε να φοράτε ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια που θα χρησιμοποιείτε μόνο στο γυμναστήριο για λόγους υγιεινής.
Παρέχουμε πετσέτες, αφρόλουτρα και σαμπουάν. Παρακαλώ σημειώστε ότι στην προσπάθειά μας να μειώσουμε τη χρήση ποτηριών μίας χρήσης, σας προτρέπουμε να φέρνετε τα δικά σας μπουκάλια νερού. Παρ´ όλα αυτά, στο χώρο διατίθενται μπουκάλια και νερό προς πώληση, αλλά και ψύκτης.
Τι ώρα πρέπει να προσέλθω στο γυμναστήριο για τη συμμετοχή στην τάξη που έκανα κράτηση;
Αν είναι η πρώτη σας συμμετοχή παρακαλούμε ελάτε 10’ πιο νωρίς από την έναρξη του μαθήματος. Αλλιώς, μπορείτε να προσέλθετε μέχρι την ώρα έναρξης της τάξης. Παρακαλούμε ειδοποιήστε τηλεφωνικώς το γυμναστήριο αν για οποιοδήποτε λόγο πρόκειται να καθυστερήσετε.
Τι σημαίνει «λίστα αναμονής»;
H λίστα αναμονής λειτουργεί για όλες τις τάξεις μας. Αν κάποιο μέλος ακυρώσει τη συμμετοχή του 8 ώρες και πλέον πριν από την έναρξη του μαθήματος, θα καταχωρηθεί αυτόματα η συμμετοχή στην τάξη του ατόμου που βρίσκεται στην κορυφή της λίστας αναμονής. Εάν είστε εσείς, θα σας αποσταλεί άμεσα email που θα επιβεβαιώνει την αυτόματη συμμετοχή σας. Αν κάποιο μέλος ακυρώσει τη συμμετοχή του εντός 8 ωρών πριν από την έναρξη του μαθήματος, τότε θα σταλεί email σε όλα τα μέλη που βρίσκονται στη λίστα αναμονής ενημερώνοντάς τους για την κενή θέση. Σε αυτή την περίπτωση, το μέλος που λαμβάνει την ειδοποίηση μπορεί να συνδεθεί στον προσωπικό του λογαριασμό και να δηλώσει συμμετοχή. Προσοχή! Δε γίνεται αυτόματη καταχώρηση της συμμετοχής όταν η ακύρωση προκύπτει εντός 8 ωρών πριν από την έναρξη της τάξης. Σημειώστε ότι, αφού επιβεβαιώσετε τη συμμετοχή σας στην τάξη, ισχύει η πολιτική ακύρωσης.
Μπορώ να διαχειριστώ τις κρατήσεις μου online;
Μπορείτε να διαχειριστείτε όλες τις κρατήσεις σας online, αφού συνδεθείτε στον προσωπικό σας λογαριασμό.
Τι σημαίνει Open Gym;
Είναι η ελεύθερη χρήση του ισογείου χώρου του γυμναστηρίου ή χρήση των αερόβιων μηχανημάτων και δίνει τη δυνατότητα στα μέλη να εκτελούν το ατομικό τους πρόγραμμα γυμναστικής για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και μετά από την ανάλογη κράτηση. Δεν αφορά οργανωμένο πρόγραμμα γυμναστικής υπό την επίβλεψη γυμναστή.
Πόσες ημέρες πριν μπορώ να βλέπω το πρόγραμμα;
Στην ιστοσελίδα μας αναρτάται το πρόγραμμα του γυμναστηρίου για τις επόμενες 7 ημέρες, ώστε να είστε σε θέση να προγραμματίζετε τις επισκέψεις σας.
Μπορώ να καθυστερήσω στην τάξη που έκανα κράτηση;
Δεν επιτρέπεται η είσοδος σε τάξη μετά το πέρας 10 λεπτών από την έναρξή της, καθώς θα έχει χαθεί ένα πολύ σημαντικό μέρος του μαθήματος που είναι η προθέρμανση.
Μπορώ να κάνω μία κράτηση και να πληρώσω μετά στο γυμναστήριο;
Όχι, θα πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα credits για να πραγματοποιήσετε κράτηση σε μία τάξη.
Πώς μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία επικοινωνίας μου;
Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, καθώς και τις ενημερώσεις που επιθυμείτε να λαμβάνετε μέσα από τον προσωπικό σας λογαριασμό.
Πώς μπορώ να μπω σε λίστα αναμονής;
Απλά πιέστε πάνω στην επιλογή “full”.
Είμαι τραυματισμένος ή αναρρώνω από τραυματισμό. Μπορώ να συμμετέχω σε classes?
Θα χρειαστεί να μιλήσετε με τους γυμναστές μας πριν από τη συμμετοχή σας σε κάποιο class. Θα σας καθοδηγήσουμε ανάλογα με τη σοβαρότητα του τραυματισμού, τη χρονική διάρκεια της ανάρρωσης και τυχόν οδηγίες που έχετε λάβει από τον θεράποντα ιατρό.
Χρειάζεται να είμαι σε καλή φυσική κατάσταση για να συμμετέχω σε classes?
Όχι απαραίτητα. Σε περίπτωση που δεν έχετε γυμναστεί ποτέ ή έχετε καιρό να γυμναστείτε θεωρούμε απαραίτητη την επικοινωνία σας με τους γυμναστές μας προκειμένου να σας καθοδηγήσουν όσον αφορά στο ξεκίνημά σας αλλά και την συνέχεια.
Πόσο συχνά χρειάζεται να συμμετέχω σε δραστηριότητες?
Μιά φορά είναι καλύτερη από το καθόλου. Δύο φορές είναι καλύτερες από τη μία. Σκοπός είναι η γυμναστική να μπει στην καθημερινότητά μας. Σε γενικές γραμμές ο στόχος, ο διαθέσιμος χρόνος και το ιστορικό άσκησης θα μας υποδείξουν τη συχνότητα, την ένταση αλλά και τη διάρκεια της γυμναστικής σας.
Παρέχετε υπηρεσίες Personal Training;
Ναι, οι γυμναστές μας είναι έμπειροι και με ανάλογη εκπαιδευτική κατάρτιση. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ενότητα "PERSONAL TRAINING" ή παρακαλούμε απευθυνθείτε στη reception.
Πώς γίνεται το check in?
Το check in πραγματοποιείται από τον γυμναστή με την παρουσία σας στην υπηρεσία που έχετε δηλώσει συμμετοχή
Μπορώ να κάνω δώρο μία συνδρομή?
Φυσικά μπορείτε! Επιλέξτε μία από τις συνδρομές μας και κάνετε δώρο στα αγαπημένα σας πρόσωπα. Οποιαδήποτε συνδρομή επιλέξετε θα ενεργοποιηθεί την ημέρα της πρώτης επίσκεψης. Υπάρχει περιθώριο ενός έτους προκειμένου να ενεργοποιηθεί.
Τι παροχές δίνονται στα μέλη?
Με την είσοδό σας παραλαμβάνετε την πετσέτα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κατά τη διάρκεια της άσκησης. Επίσης παρέχεται πετσέτα για ντουζ. Στα αποδυτήρια μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα lockers για να αφήσετε τα πράγματά σας. Υπάρχει η δυνατότητα να σας παρέχουμε μόνιμο locker. Το shower gel όπως και το shampoo είναι της εταιρείας Apivita.
Μπορώ να μεταφέρω credits από την συνδρομή μου σε κάποιον άλλον;
Η κάθε συνδρομή είναι προσωπική και δεν μπορεί να γίνει χρήση από άλλο άτομο.
Με ποιόν τρόπο θα ειδοποιηθώ αν τελικά συμμετέχω σε ένα μάθημα που έχω δηλώσει λίστα αναμονής;
Θα λάβετε email σε περίπτωση που προκύψει κάποια ακύρωση το οποίο θα σας ενημερώνει ότι είστε πλέον στους συμμετέχοντες εφόσον η ακύρωση που έχει γίνει είναι πριν τις 8 ώρες. Αν προκύψει ακύρωση από μέλος μετά το 8ωρο τότε στέλνεται email σε όλα τα μέλη που είναι σε λίστα αναμονής ενημερώνοντας τους ότι υπάρχει θέση διαθέσιμη. Σε αυτή τη περίπτωση η χρέωση των credits γίνεται μόνο όταν το μέλος δηλώσει συμμετοχή.
Προσοχή! Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαθέσιμα credits προκειμένου να λάβετε ειδοποίηση συμμετοχής σε περίπτωση που προκύψει ακύρωση.
Έχω την δυνατότητα να πραγματοποιήσω μία μόνο προπόνηση;
Φυσικά! Αγοράζοντας ένα daily pass μπορείτε να συμμετέχετε στην προπόνηση που σας ενδιαφέρει χωρίς καμία παραπάνω δέσμευση.
Υπάρχει ελάχιστος αριθμός ατόμων για να γίνουν τα μαθήματα;
Τα small group πραγματοποιούνται ακόμα και με έναν συμμετέχοντα. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε αν θα γίνει το μάθημα. Απλά κλείστε τη δική σας θέση!
Τί γίνεται αν οι καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν την πραγματοποίηση των groups που γίνονται στον εξωτερικό χώρο του Athesis;
Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να προσφέρουμε outdoor classes. Αν ο καιρός δεν το επιτρέπει κι εφόσον δεν γίνεται να πραγματοποιηθεί σε εσωτερικό χώρο, το μάθημα θα ακυρωθεί και θα επιστραφούν τα credits. Σπάνια προβλέπεται η ακύρωση.
Πώς μπορώ να ξέρω σε ποιά αίθουσα πραγματοποιείται κάθε μάθημα;
Στο πρόγραμμα, όταν κάνετε κράτηση, καταγράφεται σε ποιόν όροφο πραγματοποιείται κάθε μάθημα.
Πως προστατεύει το Athlesis τα μέλη και το προσωπικό;
Στο Athlesis, η ασφάλεια των μελών και του προσωπικού μας είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Έχουμε εφαρμόσει ένα ευρύ φάσμα μέτρων προστασίας. Αυτά περιλαμβάνουν (αλλά δεν περιορίζονται σε) αυξημένες προδιαγραφές καθαρισμού, σταθμούς υγιεινής τοποθετημένους σε κάθε μέρος του γυμναστηρίου, αυστηρή πολιτική όσον αφορά την χρήση πετσέτας κατά τη διάρκεια της γυμναστικής και κλείσιμο μη απαραίτητων χώρων.
Ποια είναι η διαδικασία για συμμετοχή σε classes;
Τα small groups έχουν ανώτατο όριο συμμετοχής ατόμων, προκειμένου να διατηρηθεί η κατάλληλη απόσταση. Αυτό διαφέρει ανά τάξη και ανά διαθέσιμα τετραγωνικά για άσκηση. Μέσω της κράτησης θέσης μπορούμε να εξασφαλίσουμε ότι τηρούνται οι αποστάσεις.
Επιπλέον, οι ώρες των μαθημάτων θα απέχουν μεταξύ τους τουλάχιστον 5 λεπτά, για να επιτραπεί ο καθαρισμός και η απολύμανση. Παρακαλούμε αποφύγετε να συγκεντρωθείτε γύρω από την είσοδο του χώρου άσκησης γι' αυτό θα ήταν προτιμότερο να προσέρχεστε κοντά στην έναρξη του μαθήματος. Τα περισσότερα small groups θα πραγματοποιούνται στον εξωτερικό χώρο του Athlesis για όσο το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες. Μπορείτε να φέρετε το δικό σας στρώμα, ειδικά όταν παρακολουθείτε μαθήματα yoga και pilates. Παρακαλούμε να φέρετε μαζί σας μόνο τα απαραίτητα αντικείμενα (πετσέτα, νερό).
Είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας;
Η χρήση μάσκας δεν είναι υποχρεωτική. Ωστόσο, πρόκειται για μια οδηγία που ανανεώνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, οπότε θα σας κρατάμε ενήμερους.
Πόσα άτομα επιτρέπονται να βρίσκονται εντός του γυμναστηρίου ταυτόχρονα;
Αυτή επίσης είναι μία οδηγία που θα ανανεώνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Το Athlesis έτσι κι αλλιώς εξαρχής λειτουργεί με λιγότερα άτομα -λόγω τρόπου λειτουργίας- από το προβλεπόμενο.
Mπορώ να χρησιμοποιήσω το ντούς;
Η χρήση του ντούς επιτρέπεται για όλα τα μέλη.
Πώς εξασφαλίζεται η ανανέωση του φρέσκου αέρα;
Στο Αthlesis όλες οι αίθουσες διαθέτουν παράθυρο το οποίο θα παραμένει ανοιχτό κατά τη διάρκεια της άσκησης προκειμένου να αερίζεται με φυσικό τρόπο ο χώρος και να είμαστε σύμφωνοι με το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Επίσης τα περισσότερα groups πραγματοποιούνται σε εξωτερικό χώρο ( στη ταράτσα του κτιρίου) η οποία έχει διαμορφωθέι κατάλληλα για άσκηση προκειμένου να γυμνάζεστε με ασφάλεια.
Δεν αισθάνομαι άνετα να επιστρέψω στο γυμναστήριο ακόμα. Τι μπορώ να κάνω;
Κατά τη διάρκεια της υποχρεωτικής αναστολής λειτουργίας, ήμασταν εδώ μαζί σας, δίνοντάς σας κίνητρο να παραμείνετε δραστήριοι με τις οδηγίες και τα προγράμματα γυμναστικής μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των mails .
Το γυμναστήριό μας ανοίγει ξανά αλλά, τα καλά νέα είναι ότι, μπορείτε επίσης να συνεχίσετε να προπονείστε με τους γυμναστές του Athlesis online ή σε εξωτερικούς χώρους.
Καταλαβαίνουμε ότι οι συνθήκες είναι διαφορετικές και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να δώσουμε επιλογές άσκησης ειδικά σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Επικοινωνήστε με το γυμναστήριό μας για να σας βοηθήσουμε να παραμείνετε δραστήριοι.
Έχω μια ερώτηση σχετικά με τη συνδρομή μου, από πού μπορώ να βρω πληροφορίες;
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συνδρομή σας ή μιλήστε με την ομάδα του γυμναστηρίου μας.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω τα lockers;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα lockers που υπάρχουν μέσα στα αποδυτήρια καθώς και τα εξωτερικά για να αφήσετε τα πράγματά σας.
Σε ποιά μέλη επιτρέπεται η είσοδος στο γυμναστήριο κατά τη διάρκεια της πανδημίας;
Από 1/5, σύμφωνα με τις οδηγίες που λάβαμε, το Athlesis θα λειτουργεί για όλους χωρίς να ζητείται πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης.
Μπορώ να αλλάξω την κράτηση μου για μία τάξη προκειμένου να συμμετέχω σε άλλη;
Μπορείτε να επιλέξετε άλλη τάξη, από αυτήν που έχετε κάνει κράτηση, χωρίς να χρεωθείτε εφόσον καταναλώνουν τα ίδια credits και υπάρχει διαθέσιμη θέση. Η διαδικασία αυτή γίνεται μέσα σε χρονικό διάστημα από 1 έως 8 ώρες πριν από την έναρξη της τάξης πατώντας “switch class”