FAQ

  • Τι είναι οι μηνιαίες συνδρομές;
  • Τι είναι τα credits;
  • Πόσα credits χρειάζονται για να κάνω κράτηση σε μια τάξη;
  • Ποια είναι η αναλογία των credits σε ευρώ;
  • Πώς μπορώ να αγοράσω μία συνδρομή ή μία υπηρεσία;
  • Μπορώ να μεταφέρω μονάδες που δεν έχω χρησιμοποιήσει στον επόμενο μήνα;
  • Τι γίνεται αν ακυρωθεί μία τάξη;
  • Για πόση χρονική διάρκεια ισχύει η συνδρομή μου;
  • Μπορώ να “παγώσω” τη συνδρομή μου;
  • Δε χρησιμοποίησα όλα τα credits μου. Μπορεί να δοθεί παράταση;
  • Είμαι άρρωστος ή τραυματισμένος και δε μπορώ να συμμετέχω σε δραστηριότητες για κάποιο χρονικό διάστημα. Τι γίνεται με τη συνδρομή μου;
  • Tι πρέπει να γνωρίζω για την πρώτη συμμετοχή μου σε μία τάξη;
  • Τι ώρα πρέπει να προσέλθω στο γυμναστήριο για τη συμμετοχή στην τάξη που έκανα κράτηση;
  • Παρέχετε υπηρεσίες Personal Training;
  • Τι σημαίνει «λίστα αναμονής»;
  • Μπορώ να διαχειριστώ τις κρατήσεις μου online;
  • Πόσες ημέρες πριν μπορώ να βλέπω το πρόγραμμα;
  • Μπορώ να καθυστερήσω στην τάξη που έκανα κράτηση;
  • Ποια είναι η πολιτική ακύρωσης;
  • Μπορώ να κάνω μία κράτηση και να πληρώσω μετά στο γυμναστήριο;
  • Πώς μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία επικοινωνίας μου;
  • Πώς μπορώ να μπω σε λίστα αναμονής;

©2019 ATHLESIS