athlesis logo

FAQ

  • Τι είναι τα credits;
  • Τι είναι οι μηνιαίες συνδρομές;
  • Πόσα credits χρειάζονται για να κάνω κράτηση για open gym;
  • Πόσα credits χρειάζονται για να συμμετέχω σε small group;
  • Πόσα credits χρειάζονται για να συμμετέχω σε Pilates Reformer;
  • Ποιά είναι η αναλογία των credits σε ευρώ;
  • Ποιά είναι η πολιτική ακύρωσης;
  • Μπορώ να μεταφέρω μονάδες που δεν έχω χρησιμοποιήσει στον επόμενο μήνα;
  • Πώς μπορώ να αγοράσω μία συνδρομή ή μία υπηρεσία;
  • Για πόση χρονική διάρκεια ισχύει η συνδρομή μου;
  • Τι γίνεται αν ακυρωθεί μία τάξη;
  • Μπορώ να “παγώσω” τη συνδρομή μου;
  • Είμαι άρρωστος ή τραυματισμένος και δε μπορώ να συμμετέχω σε δραστηριότητες για κάποιο χρονικό διάστημα. Τι γίνεται με τη συνδρομή μου;
  • Δε χρησιμοποίησα όλα τα credits μου. Μπορεί να δοθεί παράταση;
  • Tι πρέπει να γνωρίζω για την πρώτη συμμετοχή μου σε μία τάξη;
  • Τι ώρα πρέπει να προσέλθω στο γυμναστήριο για τη συμμετοχή στην τάξη που έκανα κράτηση;
  • Τι σημαίνει «λίστα αναμονής»;
  • Μπορώ να διαχειριστώ τις κρατήσεις μου online;
  • Τι σημαίνει Open Gym;
  • Πόσες ημέρες πριν μπορώ να βλέπω το πρόγραμμα;
  • Μπορώ να καθυστερήσω στην τάξη που έκανα κράτηση;
  • Μπορώ να κάνω μία κράτηση και να πληρώσω μετά στο γυμναστήριο;
  • Πώς μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία επικοινωνίας μου;
  • Πώς μπορώ να μπω σε λίστα αναμονής;
  • Είμαι τραυματισμένος ή αναρρώνω από τραυματισμό. Μπορώ να συμμετέχω σε classes?
  • Χρειάζεται να είμαι σε καλή φυσική κατάσταση για να συμμετέχω σε classes?
  • Πόσο συχνά χρειάζεται να συμμετέχω σε δραστηριότητες?
  • Παρέχετε υπηρεσίες Personal Training;
  • Πώς γίνεται το check in?
  • Μπορώ να κάνω δώρο μία συνδρομή?
  • Τι παροχές δίνονται στα μέλη?
  • Μπορώ να μεταφέρω credits από την συνδρομή μου σε κάποιον άλλον;
  • Με ποιόν τρόπο θα ειδοποιηθώ αν τελικά συμμετέχω σε ένα μάθημα που έχω δηλώσει λίστα αναμονής;
  • Έχω την δυνατότητα να πραγματοποιήσω μία μόνο προπόνηση;
  • Υπάρχει ελάχιστος αριθμός ατόμων για να γίνουν τα μαθήματα;
  • Τί γίνεται αν οι καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν την πραγματοποίηση των groups που γίνονται στον εξωτερικό χώρο του Athesis;
  • Πώς μπορώ να ξέρω σε ποιά αίθουσα πραγματοποιείται κάθε μάθημα;
  • Τι να περιμένω με την επιστροφή μου στο γυμναστήριο;
  • Πώς θα επανενεργοποιήσω την συνδρομή μου;
  • Πως προστατεύει το Athlesis τα μέλη και το προσωπικό;
  • Ποια είναι η διαδικασία για συμμετοχή σε classes;
  • Είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας;
  • Πόσα άτομα επιτρέπονται να βρίσκονται εντός του γυμναστηρίου ταυτόχρονα;
  • Mπορώ να χρησιμοποιήσω το ντούς;
  • Πώς εξασφαλίζεται η ανανέωση του φρέσκου αέρα;
  • Δεν αισθάνομαι άνετα να επιστρέψω στο γυμναστήριο ακόμα. Τι μπορώ να κάνω;
  • Έχω μια ερώτηση σχετικά με τη συνδρομή μου, από πού μπορώ να βρω πληροφορίες;
  • Μπορώ να χρησιμοποιήσω τα lockers;
  • Σε ποιά μέλη επιτρέπεται η είσοδος στο γυμναστήριο κατά τη διάρκεια της πανδημίας;