Menu

classes

PERSONAL TRAINING

PERSONAL TRAINING

Στο γυμναστήριο ATHLESIS η προσωπική επαφή του γυμναζομένου με ικανούς γυμναστές και γυμνάστριες αποτελεί προτεραιότητα. Το πρόγραμμα γυμναστικής σχεδιάζεται σύμφωνα με τις δυνατότητες και τις ανάγκες του καθενός. Έτσι επιτυγχάνεται το μέγιστο αποτέλεσμα και ο γυμναζόμενος αποκτά τις βάσεις για έναν υγιή οργανισμό και έναν καλύτερο τρόπο ζωής.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με συνεδρίες ή πακέτα Personal Training απευθυνθείτε στο γυμναστήριο.

REVORING

REVORING

Το RevoRing είναι μία νέα δυναμική κυκλική προπόνηση που εκτελείται με το ομώνυμο όργανο γυμναστικής, χρησιμοποιώντας ως αντίσταση το σωματικό βάρος. Οι πολλαπλές λαβές του επιτρέπουν τον άμεσο έλεγχο του επιπέδου δυσκολίας του γυμναζόμενου και την εκτέλεση αμέτρητων ασκήσεων. Η ελαστική δομή του είναι κατασκευασμένη έτσι ώστε να γυμνάζει ολόκληρες κινητικές αλυσίδες. Βελτιώνει τη δύναμη, την ευελιξία, την ισορροπία και την κινητικότητα. 

Semi | 12 credits | έως 3 άτομα

SEMI-PERSONAL TRAINING

SEMI-PERSONAL TRAINING

Οι συνεδρίες SEMI-PERSONAL αφορούν προπόνηση υπό την επίβλεψη personal trainer όπως ακριβώς και στις ατομικές συνεδρίες με τη διαφορά ότι παρέχονται σε μικρές ομάδες (2-3 άτομα).
Είναι ιδανικός τρόπος εκγύμνασης για όσους έχουν συγHκεκριμένους στόχους, κάποιον τραυματισμό ή διανύουν περίοδο εγκυμοσύνης. Το ασκησιολόγιο είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε συμμετέχοντα. TRX, Total Body, Surfset, Hips/Abs, Boxing, Pilates, Perfect Glutes, Trampoline, Free Weights, Gymnastics προσφέρονται σε Semi Personal sessions.

TRAMPOLINE

Το Athlesis TRAMPOLINE είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος λειτουργικής γυμναστικής που εκτελείται πάνω στο τραμπολίνο αλλά και στο έδαφος. Βοηθά στη βελτίωση της ισορροπίας, του νευρομυικού συντονισμού και της μυικής ενδυνάμωσης, οφελώντας παράλληλα τη λειτουργία του λεμφικού σύστηματος και την αποτοξίνωση του οργανισμού. 

Semi | 12 credits | έως 3 άτομα

PERFECT GLUTES

PERFECT GLUTES

Tο Perfect Glutes αποτελεί το κατεξοχήν πρόγραμμα ενδυνάμωσης του μέσου και του μεγάλου γλουτιαίου μυός. Οι επιπρόσθετες εστιασμένες ασκήσεις ισχυροποίησης της μέσης και του κορμού εγγυώνται εμφανή αποτελέσματα στην περιοχή αυτή.

Semi | 12 credits | έως 2 άτομα

FREE WEIGHTS

FREE WEIGHTS

Tο πρόγραμμα Free Weights αποτελεί μια 30λεπτη προπόνηση έντονης επιβάρυνσης. Οι επιλεγμένες ασκήσεις ελευθέρων βαρών, όπως squats, πάγκος, στρατιωτικές πιέσεις, μονόζυγο κλπ, καθοδηγούμενες από τους έμπειρους γυμναστές του Athlesis, βοηθούν ώστε να επιτύχετε αύξηση της μυϊκής σας δύναμης και ενίσχυση της αναερόβιας ικανότητάς σας.

Semi | 12 credits | έως 2 άτομα

SURFSET

Το SURFSET βασίζεται σε ένα από τα πιο απαιτητικά αθλήματα στον κόσμο, το surfing. Κάθε άσκηση πάνω στη σανίδα έχει σχεδιαστεί για να γυμνάζει όλους τους μύες του σώματος. Αποτελεί μοναδικό συνδυασμό των ωφελών του Spinning, της προπόνησης TRX και της γυμναστικής σε μια μπάλα Bosu. Βελτιώνει την ισορροπία, το νευρομυικό συντονισμό, τη σταθερότητα και την ευκινησία και αναπτύσσει τη δύναμη του κορμού και την αερόβια ικανότητα.

Semi | 12 credits | έως 3 άτομα

GYMNASTICS

GYMNASTICS

Το μάθημα Gymnastics περιλαμβάνει εξειδικευμένες κινήσεις που δεν απαιτούν βάρη αλλά χρησιμοποιείται το ίδιο το βάρος του σώματος. Απαιτεί ισορροπία, δύναμη, ευλυγισία, αντοχή και νευρομυικό συντονισμό. Η ακρίβεια, η τόλμη, η αυτοπεποίθηση και η αυτοπειθαρχία είναι διανοητικά χαρακτηριστικά που μπορούν επίσης να αναπτυχθούν μέσω του μαθήματος. 

Semi | 12 credits | έως 2 άτομα

a picture of Rex the cat