Menu

classes

BLOG

“SIX PACK” - ΠΡΟΠΟΝΗΘΕΙΤΕ ΕΞΥΠΝΑ

“SIX PACK” - ΠΡΟΠΟΝΗΘΕΙΤΕ ΕΞΥΠΝΑ

Το 2018 διανύει ήδη τις πρώτες του ημέρες και εσείς ήρθε η ώρα να επιταχύνετε τις διαδικασίες δημιουργίας ενός υγιούς σώματος, μίας επίπεδης κοιλιάς, του πρώτου σας “six pack”.

Τρεις βασικές συμβουλές για την προπόνησή σας:

1. Δώστε στην προπόνηση των κοιλιακών σας ποικιλία.

Η προπόνησή σας αποτελείται από 3-4 ασκήσεις που επαναλαμβάνετε ξανά και ξανά; Τότε δεν είναι περίεργο ότι δεν βλέπετε αποτελέσματα. Οι κοιλιακοί σας έχουν βαρεθεί! Δώστε τους ποικιλία! Βελτιώστε την προπόνησή σας:
• εκτελώντας μεγάλες πολυαρθρικές ασκήσεις (squats)
• αυξάνοντας το εύρος κίνησης των ροκανισμάτων
• αυξάνοντας τη διάρκεια παραμονής σας στις σανίδες (plank) και στις ισομετρικές ασκήσεις
• εναλλάσσοντας τον αριθμό των επαναλήψεων
• προσθέτοντας επιπλέον βάρη σε ορισμένες ασκήσεις

2. Δώστε στους κοιλιακούς σας την ξεκούραση που χρειάζονται.

Γυμναστήκατε σκληρά σήμερα; Χαλαρώστε και αφήστε το σώμα σας να ξεκουραστεί. Αν και η προπόνηση είναι ένας κρίσιμος παράγοντας για τη μείωση του σωματικού λίπους, η ξεκούραση και η ανάπαυση είναι εξίσου σημαντική. Έχετε 7-8 ώρες καλής ποιότητας ύπνου; Όχι; Τότε αυτός είναι ένας καλός λόγος όσον αφορά στην έλλειψη αποτελεσμάτων στο σώμα σας. Το σώμα αναπτύσσει φυσικά μυϊκές ίνες όταν κοιμάστε και ελέγχει το μεταβολισμό σας, αποτρέπει την αύξηση του σωματικού σας βάρους και μειώνει τα επίπεδα του στρες. Επομένως, για να επιτύχετε τους στόχους σας γρηγορότερα θα πρέπει να αναζητήσετε 8 ώρες καλής ποιότητας ύπνου κάθε βράδυ.

3. Δώστε στους κοιλιακούς σας τα σωστά θρεπτικά συστατικά.

Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι οι κοιλιακοί σας σχηματίζονται στην κουζίνα; Χωρίς μία ισορροπημένη, στοχοθετημένη διατροφή, δεν θα είστε σε θέση να επιτύχετε τη σωματική διάπλαση που επιθυμείτε. Μερικές βασικές συμβουλές:
• αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα και τραφείτε με τροφές όσο το δυνατόν πιο κοντά στη φυσική τους μορφή
• καταργείστε το πρωινό (μόνο φρούτα ή χυμούς λαχανικών)
• επιλέξτε σωστούς συνδυασμούς τροφίμων (όχι υδατάνθρακες και πρωτεΐνες στο ίδιο γεύμα)
• γευματίστε συχνά και στις κατάλληλες ώρες (12:00-20:00 καλύτερες ώρες - η περίοδος της θρέψης του οργανισμού μας) • ενυδατωθείτε επαρκώς με νερό και υγρά αλλά και με φρούτα και λαχανικά

Δεν υπάρχουν τάσεις, δίαιτες και δικαιολογίες. Φέτος, παραμείνετε συγκεντρωμένοι, συνεπείς στους στόχους σας, εργαστείτε σκληρά και το πιο σημαντικό: προπονηθείτε έξυπνα. Έτσι θα δείτε άμεσα αποτελέσματα στην υγεία αλλά και στον καθρέφτη σας!

Πάνος Δορμπαράκης
Co-owner Athlesis

a picture of Rex the cat