Menu

classes

BLOG

ΥΠΟΘΥΡΕΟΕΙΔΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ

ΥΠΟΘΥΡΕΟΕΙΔΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ

Ο θυρεοειδής είναι ένας ενδοκρινής αδένας, ο οποίος βρίσκεται στη βάση του λαιμού και έχει σχήμα πεταλούδας. Λειτουργία του σημαντικού αυτού αδένα, αποτελεί η παραγωγή θυρεοειδικών ορμονών οι οποίες είναι απαραίτητες για τη φυσιολογική ανάπτυξη, τη ρύθμιση των μεταβολικών διεργασιών του οργανισμού και για την εύρυθμη λειτουργία όλων των συστημάτων. Οι θυρεοειδικές ορμόνες μεταφέρονται σε όλους τους ιστούς του σώματος μέσω της κυκλοφορίας του αίματος και επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τη λειτουργία πολλών οργάνων, όπως της καρδιάς, του εντέρου και των οστών.

Υποθυρεοειδισμός είναι η παθολογική εκείνη κατάσταση κατά την οποία ο θυρεοειδής υπολειτουργεί.

Σε περίπτωση υποθυρεοειδισμού ο μεταβολισμός μας επιβραδύνεται, με αποτέλεσμα να κερδίζουμε βάρος πιο εύκολα και να αισθανόμαστε κουρασμένοι και υποτονικοί.

Το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε για τον υποθυρεοειδισμό είναι να σιγουρευτείτε ότι παίρνετε τη σωστή δόση θυροξίνης.

Στη συνέχεια; Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας και βελτιώστε τις διατροφικές συνήθειες.

Η τακτική άσκηση είναι ένα σημαντικό μέρος της συνολικής στρατηγικής σας για να διαχειρίζεστε πολλά συμπτώματα του υποθυρεοειδισμού.

Η άσκηση καίει θερμίδες, αποτρέπει την αύξηση του σωματικού βάρους και μπορεί να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις του υποτονικού μεταβολισμού σας.

Μία καλή προπόνηση μπορεί επίσης να τονώσει τη διάθεσή σας, ενώ όταν ασκείστε το σώμα σας απελευθερώνει ενδορφίνες.

Η άσκηση μέτριας έντασης, διάρκειας τουλάχιστον 30 λεπτών τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα είναι ιδανικό συστατικό της αντιμετώπισης των συμπτωμάτων και των προβλημάτων που προκύπτουν από τον υποθυρεοειδισμό.

Επιμέλεια Γιάννης Λάλος
Gym instructor
Athlesis Team
a picture of Rex the cat