Menu

classes

BLOG

TRX - ΟΦΕΛΗ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

TRX - ΟΦΕΛΗ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Είναι γεγονός ότι όλο και περισσότεροι ασκούμενοι επιλέγουν το TRX ως μέσο άσκησής τους και αυτό δεν είναι τυχαίο. Η εκγύμναση μέσω του TRX επιφέρει πολλά οφέλη στο σώμα και παρακάτω θα αναφέρουμε μερικά από αυτά.

-Γρήγορα αποτελέσματα: Ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη των ιμάντων αποτελεί το γεγονός ότι επειδή όλες οι ασκήσεις εκτελούνται με το βάρος του σώματος, τα αποτελέσματα γίνονται πολύ γρήγορα εμφανή. Υπάρχει τεράστια ποικιλία πολυεπίπεδων ασκήσεων (3 επίπεδα: οβελιαίο, μετωπιαίο και εγκάρσιο). Σε κάθε άσκηση στο TRX ενεργοποιείται πάνω από μία μυική ομάδα γι' αυτό και επικρατεί ο όρος συλλειτουργική προπόνηση.

-Διαφορετικό επίπεδο δυσκολίας: Το κλειδί για το βαθμό δυσκολίας είναι η κλίση που παίρνει το σώμα αναλόγως την άσκηση. Πιο συγκεκριμένα, με το πλεονέκτημα του ασταθούς περιβάλλοντος και της “γωνίας” του σώματος, μεγιστοποιείται η λειτουργία καύσης λίπους καθώς ενεργοποιεί τον μέγιστο αριθμό μυικών ινών, εκτοξεύοντας στα ύψη τον μεταβολισμό, όπως επίσης και την καρδιαγγειακή αντοχή.

-Σύντομο χρονικό διάστημα προπόνησης: Αυτό που ίσως κάνει οποιοδήποτε άλλο μέσο εκγύμνασης να υπολείπεται μπροστά στην προπόνηση με το TRX είναι το πολύ σύντομο χρονικό διάστημα εμφάνισης αποτελεσμάτων σε σχέση με άλλα μέσα εκγύμνασης.

-Καμία επιβάρυνση σε αρθρώσεις: Ίσως το πιο βασικό πλεονέκτημα των ιμάντων του TRX είναι ότι προάγει την υγεία συχνά τραυματισμένων αρθρώσεων σε αντίθεση με άλλα όργανα γυμναστικής όπως είναι οι “μπάρες”. Οι ιμάντες επιτρέπουν μεγαλύτερο εύρος κίνησης στις αρθρώσεις χωρίς να περιορίζεται η κινητικότητά τους. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί οι αρθρώσεις ενεργοποιούνται σε φυσιολογικές καταστάσεις ενώ για παράδειγμα με τις μπάρες μένουν σταθερές.

Επιμέλεια Χριστίνα Τσομπόλη
Athlesis Team
TRX instructor
a picture of Rex the cat