Menu

classes

BLOG

SPINNING ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟΥΣ

SPINNING ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟΥΣ

Το Spinning είναι ένα ομαδικό πρόγραμμα αερόβιας και αναερόβιας άσκησης με στατικά ποδήλατα, που προσομοιώνει την ποδηλασία εσωτερικού, με την ποδηλασία εξωτερικού χώρου, χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές.

Εδώ και αρκετά χρόνια είναι η No 1 μορφή γυμναστικής στην Αμερική όπου και γεννήθηκε. Στην Ελλάδα ήρθε για πρώτη φορά το 1996 και την τελευταία πενταετία έχει αρχίσει να διαδίδεται ευρύτερα.

Ένα πρόγραμμα διαρκεί 45-50 λεπτά. Τα πλεονεκτήματα του Spinning είναι πολλά: είναι εύκολο για όλους, δεν έχει περιορισμούς ηλικίας ή φύλου και ο κάθε ασκούμενος μπορεί να επιλέξει την ένταση που θα δεχτεί. Επίσης, είναι απόλυτα ασφαλές, καθώς ανεβαίνει η ένταση και η δυσκολία περιοδικά. Χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση του μυοσκελετικού συστήματος αποτελεί πρόταση των ορθοπεδικών ακόμη και σε άτομα με επιβαρυμένες ορθοπαιδικές καταστάσεις.

Το Spinning με τη βοήθεια εικονικής πραγματικότητας (οθόνη-projector), καθώς και με τη δυνατή μουσική πλαισίωσή του, χαρίζει τον πιο εύκολο και ευχάριστο τρόπο καύσης 500-600 θερμίδων ανά προπόνηση. Πρόκειται για ολοκληρωμένη προπόνηση 45 λεπτών που στα προχωρημένα επίπεδα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τη σκληρή ποδηλασία σε εξωτερικό χώρο.

ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ...

-Εντυπωσιακή καύση λίπους (500-600 θερμίδες ανά 45 λεπτά).

-Σύσφιξη και ενδυνάμωση σε πόδια, γλουτούς, κοιλιακούς και χέρια.

-Καλύτερη φυσική κατάσταση.

-Βελτίωση της αερόβιας ικανότητας αναβαθμίζοντας σημαντικά την VO2MAX (μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου)

-Bελτίωση της αναερόβιας ικανότητας

-Άριστο προπονητικό περιβάλλον

-Δυνατότητα για ποδηλασία ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών

-Ομαδική προσπάθεια με ασύγκριτη ενέργεια

-Διαφορετικά προγράμματα που διατηρούν το ενδιαφέρον

-Βελτίωση της ψυχικής κατάστασης

Επιμέλεια Σπύρος Δάφνης
Athlesis Team
Spinning instructor
a picture of Rex the cat