Menu

classes

BLOG

ΦΥΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ

ΦΥΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ

Tα μαλλιά σας είναι λαμπερά, τα νύχια σας δε σπάνε, το δέρμα σας είναι απαλό, οι μύες σας είναι σφριγηλοί, σπανίως αρρωσταίνετε και νιώθετε ξεκούραστοι... Eάν σας συμβαίνουν όλα αυτά, τότε μάλλον η διατροφή σας είναι ισορροπημένη όσον αφορά στις πρωτεΐνες που καταναλώνετε! Eάν όμως απέχετε πολύ από αυτήν την περιγραφή, ίσως πρέπει να προσέξετε περισσότερο το είδος και την ποσότητα των πρωτεϊνών που περιλαμβάνονται στο διαιτολόγιό σας. Oι πρωτεΐνες αποτελούν το απαραίτητο δομικό υλικό που «χτίζει» ιστούς -όπως οι μύες, τα νύχια και τα μαλλιά- ή αναπληρώνει τις φθορές τους.

Οι φυτικές πρωτεΐνες δεν είναι κατώτερες από εκείνες που βρίσκονται στο κρέας ή στο κοτόπουλο. Υπάρχουν διατροφικές επιλογές που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες σε πρωτεΐνες και εκτός κρέατος.

10 ΤΡΟΦΕΣ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΣΕ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΑΣ

Αυγά

Πρωτεΐνη: 6γρ. ανά αυγό

Τυρί κότατζ (cottage)

Πρωτεΐνη: 13γρ. ανά ½ φλιτζάνι

Κινόα (quinoa) (μαγειρεμένη)

Πρωτεΐνη: 8γρ. ανά 1 φλιτζάνι

Σπόροι κολοκύθας

Πρωτεΐνη: 7γρ. ανά 31γρ.

Αποξηραμένα όσπρια

Πρωτεΐνη: 12γρ. ανά 1 φλιτζάνι (μαύρα φασόλια)

Γάλα σόγιας

Πρωτεΐνη: 8γρ. ανά 1 φλιτζάνι

Στραγγιστό γιαούρτι

Πρωτεΐνη: 15γρ. ανά 186γρ.

Φυστικοβούτυρο

Πρωτεΐνη: 8γρ. ανά 2 κ.σ.

Σεϊτάν (seitan)

Πρωτεΐνη: 18γρ. ανά μερίδα 93γρ.

Αμύγδαλα

Πρωτεΐνη: 6γρ. ανά 31γρ.

Πηγές

WWW.VITA.GR

WWW.FULLCIRCLE.COM

WWW.NOMEATATHLETE.COM

a picture of Rex the cat