Menu

classes

BLOG

ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΝΕΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΟ ATHLESIS AΠΟ 15/03

ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΝΕΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΟ ATHLESIS AΠΟ 15/03

Prenatal Pilates

Η άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης εκτός από τη διευκόλυνση της μητέρας στην καθημερινότητά της, έχει και θετικές επιδράσεις στο έμβρυο.

Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης των κοιλιακών, των ραχιαίων και των μυών του πυελικού εδάφους βοηθούν στη στήριξη του συνεχόμενα αυξανόμενου βάρους του εμβρύου, στην ανακούφιση από τους μυϊκούς πόνους, στη γρηγορότερη διαστολή της μήτρας κατά τον τοκετό, στη βελτίωση της στάσης του σώματος και στη μείωση του φορτίου της εγκυμοσύνης στην οσφυϊκή μοίρα.

Κάθε Τρίτη στις 12:00 με τη Σοφία Βίτσου

χρέωση 13 credits

prenatal

TRX 30'

Ανακαλύψτε τις δυνατότητες που σας προσφέρει η λειτουργική προπόνηση με τους ιμάντες TRX.

Τρίτη 18:30

Τετάρτη 10:00

Πέμπτη 11:00

Παρασκευή 10:00 και 19:30

Σάββατο 14:00

Semi personal TRX - 1-2 άτομα για 30'

χρέωση 12 credits

trx 30

Bootybarre

Tο bootybarre είναι μια διασκεδαστική ενεργητική προπόνηση που συνδυάζει τεχνικές από τον χορό, το pilates και τη yoga, τονώνοντας και σμιλεύοντας ολόκληρο το σώμα. Αποτελεί τον τέλειο συνδυασμό δύναμης και ευλυγισίας.

Επικεντρώνεται στην ορθή βιομηχανική του σώματος και μπορεί να τροποποιηθεί για κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης.

Οι ισομετρικές ασκήσεις στη μπάρα ισχυροποιούν τους τένοντες και τους συνδέσμους των αρθρώσεων και βελτιώνουν τη συνολική σταθεροποίησή τους. Χρησιμοποιείται ιδιαίτερα για την αποκατάσταση των τραυματισμών.

Στο Αthlesis διδάσκεται από την πιστοποιημένη instructor bootybarre Σοφία Βίτσου και στις νέες μας ώρες από την επίσης πιστοποιημένη instructor bootybarre Άρτεμις Παπαδάκου.

Κάθε Τετάρτη στις 10:00 με την Άρτεμη Παπαδάκου

χρέωση 10 credits

bootybarre

a picture of Rex the cat