Menu

classes

BLOG

ΠΡΩΙΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΠΡΩΙΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, όσοι ξεκινούν την ημέρα τους με ήπια προπόνηση εμφανίζουν μειωμένη τάση για τσιμπολογήματα το υπόλοιπο 24ωρο. Συνεπώς, βρίσκονται ένα βήμα πιο κοντά στις ιδανικές αναλογίες!

Γυμναστείτε λοιπόν το πρωί πριν πάρετε το πρωινό σας και κάψτε έως 30% περισσότερες θερμίδες από οποιαδήποτε άλλη ώρα της ημέρας!

Οι περισσότερες έρευνες δείχνουν ότι η αερόβια άσκηση το πρωί, πριν από το πρώτο γεύμα της ημέρας, έχει καλύτερα αποτελέσματα. Το πρωί, τα επίπεδα του γλυκογόνου στο σώμα βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδα. Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι από το τελευταίο κύριο γεύμα το οποίο έχει καταναλωθεί το προηγούμενο μεσημέρι και από το ελαφρύ βραδινό έχουν μεσολαβήσει αρκετές ώρες και το σώμα έχει χρησιμοποιήσει τους υδατάνθρακες που έχει προσλάβει ακόμη και κατά τη διάρκεια του ύπνου, με αποτέλεσμα το πρωί να ξοδεύει ενέργεια από τις αποθήκες του λίπους του. Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά, αφού οι καύσεις του λίπους μπορεί να είναι έως και 30% περισσότερες τις πρωινές ώρες της ημέρας.

Σας παραθέτουμε 5 λόγους γιατί η πρωινή γυμναστική είναι ωφέλιμη για τον οργανισμό και γιατί αξίζει τον κόπο να ξυπνήσετε νωρίτερα για να γυμναστείτε.

1. Συνέπεια στο ωράριο:

Ένα μεγάλο εμπόδιο για να γυμναστεί κανείς ειδικά το πρωί είναι να βάλει την άσκηση στο καθημερινό του πρόγραμμα. Είναι ακόμα πιο δύσκολο όταν υπάρχουν παιδιά ή εργασία με απρόβλεπτο ωράριο. Εάν από την άλλη έχετε σταθερή εργασία, δεν υπάρχουν δικαιολογίες να μη γυμναστείτε! Μελέτες έχουν δείξει ότι όταν ο εργαζόμενος γυμνάζεται πριν την εργασία του, νιώθει περισσότερο ξεκούραστος από όσους δε γυμνάστηκαν ή όσους γυμνάζονται μετά το πέρας της εργασίας.

2. Δυνατότερη καρδιά:

Ένας από τους βασικούς λόγους που γυμναζόμαστε είναι για να βελτιώσουμε την υγεία μας και να δυναμώσουμε την καρδιά μας. Η πρωινή γυμναστική μπορεί να βοηθήσει αισθητά την καρδιά να δουλεύει καλύτερα, καθώς η αύξηση των επιπέδων της αδρεναλίνης μέσω της άσκησης βοηθούν ιδιαίτερα τη λειτουργία της. Εάν ωστόσο υποφέρετε από καρδιακά προβλήματα, συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν ασκηθείτε.

3. Τόνωση του εγκεφαλικού συστήματος:

Η άσκηση έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει τόσο στην ψυχική ανόρθωση όσο και στην οξύνοια του εγκεφάλου. Ακόμα και 10 ώρες μετά τη γυμναστική, ο εγκέφαλος βρίσκεται σε εγρήγορση. Νους υγιής εν σώματι υγιεί λοιπόν!

4. Καλύτερη απώλεια βάρους:

Εάν επιδιώκετε να χάσετε κάποια περιττά κιλά, τότε οι πρωινές ώρες για γυμναστική προσφέρονται για την ταχύτερη απώλεια βάρους.

5. Περισσότερη ενέργεια:

Η άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες που βελτιώνουν τη διάθεση και τα επίπεδα ενέργειας. Επίσης, η πρωινή άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμάστε καλύτερα.

Μήπως τελικά το αυριανό πρωινό γίνει διαφορετικό και για σένα;

a picture of Rex the cat