Menu

classes

BLOG

NUTRITION TIPS

NUTRITION TIPS

Χρήσιμες συμβουλές για να ανάψει πράσινο φως για την υγεία σας και να δείτε τα κιλά στη ζυγαριά σας να πέφτουν!

Η συστηματική άσκηση μπορεί να προάγει την υγεία,να βελτιώσει τη ποιότητα ζωής και να συμβάλλει στη γενικότερη ευεξία του ατόμου.
Η διατροφή αποτελλεί επίσης ένα πολύ σημαντικό εργαλείο υγείας.Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής όταν συνδυάζεται σωστά με κάποιο πρόγραμμα άσκησης, μπορεί να μεγιστοποιήσει τα οφέλη της προπόνησης και άρα τα οφέλη της άσκησης για την υγεία. Πέρα λοιπόν από την άσκηση που πρέπει να υπάρχει συστηματικά στην καθημερινότητά μας, πάμε να δούμε μερικά χρήσιμα tips που θα σας βοηθήσουν να υιοθετήσετε μερικές πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες και να μειώσετε τις μερίδες του φαγητού σας χωρίς να πεινάσετε!

1. Τρώτε σε ήρεμο περιβάλλον και όχι μπροστά στην τηλεόραση ή στον υπολογιστή.
2. Τρώτε καθιστοί σε τραπέζι και όχι όρθιοι ή στον καναπέ.
3. Ακουμπήστε το πιρούνι σας στο πιάτο όσο μασάτε...δεν είναι ακόμα ώρα για την επόμενη μπουκιά!
4. Τρώτε αργά και μασάτε καλά το φαγητό σας. Έτσι θα λάβετε εγκαίρως τα μηνύματα κορεσμού που στέλνει το σώμα σας.
5. Σερβίρετε πολλές φορές σαλάτα, έτσι ώστε το ½ του πιάτου να είναι πάντα γεμάτο.
6. Συνοδεύστε το γεύμα σας με νερό και αποφύγετε τα ροφήματα που είναι πλούσια σε θερμίδες.
7. Σταματήστε το γεύμα σας όταν έχετε φτάσει σε κορεσμό. Έχω χορτάσει σημαίνει «σταματάω» να τρώω, δε σημαίνει «δε θέλω άλλο, αλλά μπορώ λίγο ακόμη»!
8. Προτιμήστε ως τρόπο μαγειρέματος το βράσιμο, το ψήσιμο ή το μαγείρεμα στον ατμό. Με τον τρόπο αυτό, περιορίζετε τη χρήση λιπών και ελαίων. Μπορείτε να μειώσετε ακόμα περισσότερο την κατανάλωση κορεσμένων λιπών αφαιρώντας από το κρέας το ορατό λίπος, π.χ. πέτσα.
9. Τρώτε μόνο όταν πεινάτε και όχι από συνήθεια ή νευρικότητα.
10. Τρώτε πολλά και μικρά γεύματα.
11. Σερβίρετε τα σύνθετα φαγητά όπως το μουσακά ή τους λαχανοντολμάδες στο ½ του πιάτου.
12. Τα γλυκά έχουν θέση στο ¼ του πιάτου.
13. Φροντίστε στο σπίτι να μην υπάρχουν παχυντικοί πειρασμοί (πατατάκια, σοκολάτες, μπισκότα).
14. Πίνετε 1,5λίτρο νερό την ημέρα.
15. Περιορίστε τη ζάχαρη και το αλάτι.

ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΡΙΑ ΜΠΟΥΚΟΥΡΑ ΜΑΓΚΥ

a picture of Rex the cat