Menu

classes

BLOG

ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ

ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ

Αν έχεις ανησυχήσει για την όψη φλοιού πορτοκαλιού στο πίσω μέρος του σώματός σου, τουλάχιστον μάθε πως δεν είσαι μόνη - το 80-90 των γυναικών έχουν κυτταρίτιδα κάπου στο σώμα τους.

Η κυτταρίτιδα είναι πιο εμφανής στις γυναίκες παρά στους άνδρες εξαιτίας δομικών διαφορών στην κατανομή του λίπους μεταξύ των δύο φύλων. Οι συνδετικοί ιστοί που δημιουργούν αυτoύς τους αποθηκευτικούς χώρους στους άνδρες δουλεύουν διαγώνια, όταν σε εμάς τις "τυχερές" γυναίκες το λίπος αποθηκεύεται σε μία μεγάλη κάθετη κυψέλη. Αυτή η δομική φόρμα δυστυχώς αυξάνει την εμφάνιση της όψης φλοιού πορτοκαλιού.

Τα γονίδια φυσικά παίζουν ρόλο, επομένως αν η μητέρα σου έχει κυτταρίτιδα ή αν έχεις τάση να παίρνεις βάρος σε συγκεκριμένα σημεία, τότε μπορεί να είσαι πιο ευάλωτη στην εμφάνιση κυτταρίτιδας. Οι ορμονικές αλλαγές, όπως η λήψη αντισυλλυπτικών ή η εγκυμοσυνή μπορούν ομοίως να πυροδοτήσουν την εμφάνισή της.

Ο τρόπος ζωής και οι επιλογές σου επίσης επιδρούν στο πώς φαίνεται το δέρμα σου. Το κάπνισμα, η καφεΐνη, η φτωχή διατροφή και οι λανθασμένες δίαιτες, η κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας λιπαρών, η μη επαρκής κατανάλωση νερού ημερησίως, η καθιστική ζωή και ο ανεπαρκής ύπνος είναι παράγοντες που συμβάλουν δραστικά στην εμφάνισή της.

Όμως είναι εφικτό να μειώσεις, ως και να εξαλείψεις την εμφάνιση της κυτταρίτιδας: διάφοροι συνδυασμοί laser, μασάζ ραδιοσυχνοτήτων και λιποαναρρόφησης είναι πλέον διαθέσιμοι, αλλά αυτές οι τεχνικές είναι προσωρινές και κοστίζουν πολύ.

Θα σταματήσεις λοιπόν να πληρώνεις μεγάλα ποσά σε συνεχείς διαδικασίες με σκοπό να διατηρήσεις νεανική την εμφάνιση του δέρματός σου. Μη σπαταλάς τα χρήματά σου σε λοσιόν κατά της κυτταρίτιδας από τη στιγμή που τέτοιες κρέμες τοπικής χρήσης δεν μπορούν να εισχωρήσουν σε βάθος τριών στοιβάδων του δέρματος και να μειώσουν το λίπος. Αυτό που μπορείς και πρέπει να κάνεις είναι να μειώσεις το ποσοστό λίπους του σώματός σου κάνοντας ένα καρδιαναπνευστικό πρόγραμμα καύσης θερμίδων! Προσπάθησε να κάνεις για 60 λεπτά προπόνηση 5 φορές την εβδομάδα.

Δυστυχώς από μόνη της αυτού του είδους η προπόνηση δεν μπορεί να εξαλείψει την κυτταρίτιδα. Οι υποτονικοί μύες αυξάνουν την εμφάνισή της, επομένως η προπόνηση δύναμης με βάρη συνιστάται ανεπιφύλακτα. Δούλεψε τις περιοχές των μυών γύρω από τις προβληματικές περιοχές 2 - 3 φορές την εβδομάδα. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνεις προβολές προς όλες τις κατευθύνσεις και βαθιά καθίσματα. Δοκίμασέ το για 30 συνεχόμενες ημέρες και δούλεψε ολόκληρη την πίσω πλευρά του σώματός σου.

Και το κυριότερο από όλα: θυμήσου ότι είσαι άνθρωπος, οπότε αποδέξου πως και λίγη κυτταρίτιδα δε θα πρέπει να σε αποθαρρύνει από το να κάνεις τα πράγματα που αγαπάς.

a picture of Rex the cat