Menu

classes

BLOG

ΟΙ TOP 10 ΤΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2015

ΟΙ TOP 10 ΤΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2015

1. Body weight training: Η προπόνηση με το βάρος του σώματος, χρησιμοποιεί ελάχιστο εξοπλισμό, καθιστώντας την πιο προσιτή. Χωρίς να περιορίζεται μόνο σε κάμψεις και έλξεις, η τάση αυτή επιτρέπει στους ανθρώπους να επιστρέψουν "πίσω στα βασικά" βελτιώνοντας τη φυσική τους κατάσταση.
2. Υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT): Η προπόνηση αυτή περιλαμβάνει μικρής διάρκειας έντονες ασκήσεις που ακολουθούνται από μια σύντομη περίοδο ανάπαυσης ή ανάκτησης. Αυτά τα προγράμματα άσκησης συνήθως εκτελούνται σε λιγότερο από 30 λεπτά.
3.Καταρτισμένοι και έμπειροι γυμναστές: Λόγω του μεγάλου αριθμού των οργανισμών που προσφέρουν πιστοποιήσεις για την υγεία και την καλή φυσική κατάσταση, είναι σημαντικό οι καταναλωτές να επιλέγουν πιστοποιημένους επαγγελματίες μέσα από προγράμματα που είναι διαπιστευμένα.
4. Προπόνηση δύναμης: Η προπόνηση δύναμης εξακολουθεί να αποτελεί βασικό τρόπο εκγύμνασης και να είναι ένα ουσιαστικό μέρος ενός ολοκληρωμένου προγράμματος άσκησης για όλα τα επίπεδα και των δύο φύλων. (Τα άλλα βασικά στοιχεία είναι η αερόβια άσκηση και η ευλυγισία).
5. Personal Training: Όλο και περισσότεροι είναι οι φοιτητές με ειδίκευση στην κινησιολογία, γεγονός που δείχνει ότι προετοιμάζονται για σταδιοδρομία σε συγγενικούς τομείς της υγείας, όπως το personal training. Η κατάλληλη εκπαίδευση, κατάρτιση και διαπίστευση για τους personal trainers γίνεται όλο και πιο σημαντική για την υγεία και τα γυμναστήρια που τους απασχολούν.
6. Άσκηση και απώλεια βάρους: Εκτός από τη διατροφή, η άσκηση είναι ένα βασικό συστατικό ενός σωστού προγράμματος απώλειας βάρους. Επαγγελματίες στον χώρο της υγείας και της άθλησης που παρέχουν προγράμματα απώλειας βάρους ενσωματώνουν όλο και περισσότερο την τακτική άσκηση και τον περιορισμό θερμίδων για καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους στους πελάτες τους.
7. Γιόγκα: Με βάση την αρχαία παράδοση, η γιόγκα χρησιμοποιεί μια σειρά από συγκεκριμένες σωματικές στάσεις στοχεύοντας στην βελτίωση της υγείας και της χαλάρωσης. Αυτή περιλαμβάνει Power Yoga, Yogalates, Bikram, Ashtanga, Vinyasa, Kripalu, Anurara, Kundalini, Sivananda και άλλες.
8. Προγράμματα γυμναστικής για ηλικιωμένους: Καθώς οι άνθρωποι μεγαλώνουν, πολλοί επαγγελματίες της υγείας και της φυσικής κατάστασης δημιουργούν προγράμματα γυμναστικής προσαρμοσμένα στην ηλικία τους για να τους κρατήσουν υγιείς και δραστήριους.
9. Functional fitness: Αυτή είναι μια τάση εκγύμνασης η οποία βοηθάει να βελτιωθεί η ισορροπία και η καθημερινή μας ζωή. Λειτουργική ικανότητα και ειδικά προγράμματα γυμναστικής για ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας είναι στενά συνδεδεμένα.
10. Small group Training: Πολλοί personal trainers προσφέρουν περισσότερες επιλογές εκτός της προσωπικής προπόνησης, όπως προπονήσεις μικρών ομάδων. Προπονώντας δύο ή τρία άτομα την ίδια ώρα συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα του personal training με αυτά των ομαδικών προγραμμάτων.

Πηγή:
https://www.acsm.org/about-acsm/media-room/news-releases/2014/10/24/survey-predicts-top-20-fitness-trends-for-2015

a picture of Rex the cat