Menu

classes

BLOG

ΤO "ΜΑΓΙΚΟ" FOAM ROLLER ΑΠΟ ΑΦΡΩΔΕΣ ΥΛΙΚΟ

ΤO "ΜΑΓΙΚΟ" FOAM ROLLER ΑΠΟ ΑΦΡΩΔΕΣ ΥΛΙΚΟ

Οι έμπειροι δρομείς έχουν διαφορετικούς τραυματισμούς από τους αρχάριους. Οι αρχάριοι είναι γνωστό ότι υποφέρουν απο τραυματισμούς στην κνήμη και στο γόνατο
Οι διατάσεις δεν είναι αρκετές
Τα αποτελέσματα των διατάσεων είναι πολύ ευεργετικά και δεν μπορούν να αγνοηθούν. Αλλά στην περίπτωση της μυικής κόπωσης που φτάνει στα όρια του ταυματισμού οι διατάσεις δεν είναι αρκετές. Όταν διατείνουμε έναν μυ που έχει υποστεί θλάση τότε διατείνουμε μόνο τον υγιή μυικό ιστό.Ο πόνος παραμένει πόνος ξεγελώντας τον ασκούμενο.
"Σκληρή αγάπη"
Ο καλύτερος τρόπος για να επιτεθούμε σε ένα ενοχλητικό μυικό κόμπο είναι η άμεση πίεση. Ένας καλά εκπαιδευμένος θεραπευτής μπορεί να εφαρμόσει αποτελεσματικά πίεση για να διαλύσει και να ανακουφίσει από τον πόνο που προκαλείται απο τους μυικούς κόμπους. Συνήθως χρειάζονται αρκετές θεραπευτικές συνεδρίες για να διορθωθεί ένας καλά τοποθετημένος κόμπος. Αυτοί οι ύπουλοι κόμποι είναι γνωστό ότι εμφανίζονται ξανά και ξανά από εκεί που δεν το περιμένετε.
Η ζωή με το Foam Roller
Ο καλύτερος τρόπος για την εξάλειψη και την πρόληψη των μυικών κόμπων είναι το Foam Roller. Χρησιμοποιήστε τον κύλινδρο κατά των μυϊκών κόμπων χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματός σας για να δημιουργήσετε άμεση πίεση. Το Foam Roller είναι μια καλή εναλλακτική λύση για την αποφυγή επαναληπτικών επισκέψεων στον θεράποντα ιατρό.
Το Foam Roller είναι ένας φθηνός, αλλά πολύ αποτελεσματικός τρόπος για τη θεραπεία και την πρόληψη των συνηθέστερων τραυματισμών που εμφανίζονται σε ανθρώπους που έχουν εντάξει την σωματική άσκηση στο πρόγραμμα τους.
Σημεία κλειδιά για τις συγκεκριμένες ασκήσεις Foam Roller
1.Κυλήστε το σώμα σας εμπρός και πίσω σε όλη την επώδυνη ή δύσκαμπτη περιοχή για 60 δευτερόλεπτα.
2. Περάστε περισσότερο χρόνο απ 'ευθείας πάνω στον κόμπο ή στο σημείο έκλυσης του πόνου.
3.Κυλήστε την τραυματισμένη περιοχή δύο έως τρεις φορές την ημέρα. Για την πρόληψη των τραυματισμών, δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα είναι αρκετές.
4. Αποφύγετε την κύληση πάνω από οστεώδεις περιοχές.
5.Πάντα μετά απο τη χρήση του Foam Roller να κάνετε διατάσεις.
πηγή www.runnersworld.com/

a picture of Rex the cat