Menu

classes

BLOG

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ...ΤΙ;

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ...ΤΙ;

 Αναλυτικά, το γεύμα μετά την προπόνηση (POST WORKOUT) χωρίζεται σε δύο φάσεις και περιλαμβάνει:

Α) Το μεταπροπονητικό ρόφημα (post workout drink)

Αυτό θα πρέπει να ληφθεί άμεσα. Το πολύ μέσα σε 30 λεπτά μετά το τέλος της προπόνησης. Γι' αυτό και οφείλεις να έχεις προνοήσει για την προετοιμασία του πριν αναχωρήσεις από το σπίτι και να το πάρεις μαζί σου. Το ρόφημα αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει οπωσδήποτε τα εξής συστατικά:

1) 500ml χυμό καρύδας ή χυμό καρότου + χυμό σέλερυ

2) Υδατάνθρακα υψηλού γλυκαιμικού δείκτη (μπανάνες ή χουρμάδες ή μέλι)

3) Πρωτεΐνη άμεσης αφομοίωσης (αρακά, ρυζιού)

4) Γλουταμίνη, αν είσαι αθλητής (προαιρετικά)

5) Spirulina ή χλωρέλα (σε σκόνη μόνο)

6) Γύρη

Η αναλογία υδατάνθρακα – πρωτεϊνης πρέπει να είναι 2 – 1, εκτός αν θέλεις να χάσεις βάρος, οπότε η αναλογία είναι 1 – 1 (π.χ. αν πάρεις 30gr πρωτεϊνη, τότε χρειάζεσαι 60gr υδατάνθρακα).

Β) Το μεταπροπονητικό γεύμα (post workout meal)

1 – 2 ώρες μετά το μεταπροπονητικό ρόφημα είσαι έτοιμος για το κυριότερο γεύμα σου. Εδώ θα πρέπει να λάβεις όλα τα μακροθρεπτικά συστατικά σε ιδανική αναλογία. Η αναλογία αυτή είναι 40% - 30% - 30% (ΥΔΑΤ-ΠΡΩΤ-ΛΙΠΟΣ). Αν είσαι αθλητής ή αθλούμενος αεροβικών αθλημάτων, τότε πρέπει να κινηθείς στο 60% - 20% - 20%.

© 2015 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)

Πηγή: www.spartacus.gr

a picture of Rex the cat