Menu

classes

Ανακαλύψτε μία νέα διάσταση στη γυμναστική μέσα από τα μικρά ελεγχόμενα group 5 – 10 ατόμων του ATHLESIS, που συνδυάζουν τα οφέλη της ομαδικής άσκησης με αυτά του Personal Training. Σκοπός κάθε προγράμματος είναι η αποτελεσματική εκγύμναση, η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η διασκέδαση μέσω της άθλησης.

AERIAL YOGA

Το AERIAL Yoga είναι ένας νέος τύπος γυμναστικής με ακροβατικές κινήσεις πάνω σε πανί-αιώρα, μέσω της οποίας επιτυγχάνεται η ενδυνάμωση του σώματος, η βελτίωση της ευλυγισίας και η αποφόρτιση των σπονδύλων.

RUNNING TEAM

RUNNING TEAM

Το Athlesis RUNNING TEAM απευθύνεται σε όσους απολαμβάνουν να ασκούνται σε εξωτερικούς χώρους. Το προπονητικό πρόγραμμα που ακολουθείται περιλαμβάνει κάλυψη αποστάσεων χρησιμοποιώντας κατάλληλες τεχνικές τρεξίματος, ασκήσεις με το βάρος του σώματος και αποθεραπεία μέσω δυναμικών διατάσεων.

BOSU

BOSU

Το Athlesis Bosu αποτελεί ένα 30λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής που ενισχύει το νευρομυϊκό σύστημα και την ισορροπία του σώματος σε συνθήκες χωρίς ισορροπία. Η προπόνηση με bosu, ενδυναμώνει ιδιαίτερα την περιοχή του πυρήνα του σώματος (core), τους κοιλιακούς, τους ραχιαίους, τη μέση και τους γλουτούς ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει και το καρδιαγγειακό σύστημα.

TRX

Το Athlesis TRX είναι μία δυναμική κυκλική προπόνηση που εκτελείται με τους δημοφιλείς ιμάντες TRX suspension trainers, χρησιμοποιώντας ως αντίσταση το σωματικό βάρος. Η επαναστατική αυτή μέθοδος άσκησης βελτιώνει τη δύναμη, την ευελιξία, την ισορροπία, την κινητικότητα και την πρόληψη των τραυματισμών, στην ένταση και στο επίπεδο που ταιριάζει στον ασκούμενο. Πραγματοποείται σε Small Group Classes (έως 6 άτομα) & σε Semi Personal Sessions (έως δυο άτομα).

OUTDOOR ACTIVITIES

OUTDOOR ACTIVITIES

Σε έναν ιδιαίτερο αισθητικά χώρο και με μοναδική θέα το λόφο του Λυκαβηττού, οι γυμναζόμενοι του Athlesis έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα γυμναστικής και με τον κατάλληλο εξοπλισμό που επιτρέπει η γυμναστική εκτός γυμναστηρίου. TRX, Total Body, Bootcamp, Hips/Abs, Fight Bo και Pilates Arc αποτελούν μερικά μόνο από τα outdoor προγράμματα του γυμναστηρίου.

BOOTCAMP

BOOTCAMP

Η εκγύμναση Bootcamp περιλαμβάνει δυναμική και αερόβια προθέρμανση, ακολουθούμενη από μία μεγάλη ποικιλία προπονητικών διαδρομών, συμπεριλαμβανομένης της άρσης βαρών και αντικειμένων, των ιμάντων TRX, των pushups και situps, των πλειομετρικών ασκήσεων και των προπονήσεων έκρηξης. Στα μαθήματα Bootcamp του Athlesis o κάθε προπονητής βάζει το δικό του προπονητικό στίγμα!

TRAIN LIKE A PRO

TRAIN LIKE A PRO

Το Train Like a Pro κάνει μια βαθιά κατάδυση στην πραγματική εκπαίδευση από έναν αθλητή. Οι συμβουλές και τα μυστικά από τον προπονητή ironman και τριάθλου Τάσο Μουστάκη, καθώς επίσης και η χρήση παλμογράφων θα σας βοηθήσουν να προπονηθείτε σαν επαγγελματίας και να αυξήσετε την απόδοσή σας.

FIGHT BO

FIGHT BO

Το Fight Bo αποτελεί ένα 45λεπτο αερόβιο μάθημα. Ξεκινάει από τις βασικές αρχές του aerobic και ενσωματώνει τις κινήσεις των πολεμικών τεχνών, όπως το Kick Boxing, το Tae kwon do και το Karate. Σε συνδυασμό με έντονη μουσική εκτός από ψυχαγωγία, βοηθάει στη γρήγορη καρδιοαναπνευστική βελτίωση και στην αύξηση της ενδυνάμωσης και της ευλυγισίας.

CARDIO BOXING

Αν ψάχνεις να τονώσεις τα χέρια, τους κοιλιακούς, τους ώμους και τα πόδια σου, τότε αυτό είναι το πρόγραμμα το οποίο πρέπει να παρακολουθήσεις. Μάθημα υψηλής έντασης, υψηλών καρδιακών παλμών, υψηλής ενέργειας και αντοχής και έντονης καύσης θερμίδων υπό τους ήχους δυνατής μουσικής.

STRETCHING

STRETCHING

Το μάθημα Stretching αποτελεί τη βάση για κάθε προπονητική μέθοδο ενισχύοντας το κομμάτι της προθέρμανσης και της αποθεραπείας και βοηθώντας στην πρόληψη και στην αποκατάσταση από τραυματισμούς. Περιλαμβάνει παθητικές και ενεργητικές διατάσεις, βαλλιστικά και δυναμικά τεντώματα, ασκήσεις για την αύξηση της ευλυγισίας.

HIPS / ABS

HIPS / ABS

To HIPS / ABS είναι ένα δυναμικό πρόγραμμα γυμναστικής που εστιάζει ιδιαίτερα στην περιοχή των κοιλιακών και των ποδιών. Η εκτέλεση πολλών ασκήσεων και επαναλήψεων στις συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες, επιφέρει τα μέγιστα αποτελέσματα όσον αφορά στην τόνωση και στον σχηματισμό τους. Πραγματοποείται σε Small Group Classes (έως 6 άτομα) & σε Semi Personal Sessions (έως δυο άτομα).

BOOTYBARRE

Tο bootybarre είναι μια διασκεδαστική ενεργητική προπόνηση που συνδυάζει τεχνικές από τον χορό, το pilates και τη yoga, τονώνοντας και σμιλεύοντας ολόκληρο το σώμα. Αποτελεί τον τέλειο συνδυασμό δύναμης και ευλυγισίας. Επικεντρώνεται στην ορθή βιομηχανική του σώματος και μπορεί να τροποποιηθεί για κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης. Οι ισομετρικές ασκήσεις στη μπάρα ισχυροποιούν τους τένοντες και τους συνδέσμους των αρθρώσεων και βελτιώνουν τη συνολική σταθεροποίησή τους. Χρησιμοποιείται ιδιαίτερα για την αποκατάσταση των τραυματισμών.

 

FIT MIX

FIT MIX

Το Fit mix αποτελεί ένα 30λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής με διαφορετικό ασκησιολόγιο και στόχο κάθε εβδομάδα. Η εναλλαγή του εξοπλισμού (bosu, kettlebells, trx, trampoline) και ο συνδυασμός τους στην κατάλληλη ένταση και επιβάρυνση, παράλληλα με το στοχευμένο ασκησιολόγιο και τη σωστή καθοδήγηση, οδηγούν τον γυμναζόμενο να επιτύχει τα αποτελέσματα που επιθυμεί.

TOTAL BODY

Το TOTAL BODY βασίζεται στη τεχνική των πολλών επαναλήψεων με ελαφριά έως μεσαία βάρη για όσους θέλουν να πετύχουν μυική τόνωση (γράμμωση), βελτίωση της φυσικής κατάστασης και βελτίωση της πυκνότητας των οστών. Ένα πρόγραμμα για όλο το σώμα. Η ποικιλία των ασκήσεων, η επιλεγμένη μουσική και η καθοδήγηση από τον instructor θα σας οδηγήσει στα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Πραγματοποιείται σε Small Group Classes (έως 6 άτομα) & σε Semi Personal Sessions (έως δυο άτομα).

a picture of Rex the cat