Menu

classes

SPINNING

Το spinning αποτελεί ένα ομαδικό πρόγραμμα έντονης διαλειμματικής προπόνησης με τη χρήση ειδικών ποδηλάτων εσωτερικού χώρου, σε μία κατάλληλα διαμορφωμένη αίθουσα. Μέσω του ήχου, της εικόνας, της δυνατής μουσικής και των εναλλασσόμενων διαδρομών, ο ασκούμενος επιτυγχάνει τα μέγιστα οφέλη της καρδιοαναπνευστικής άσκησης και ενδυναμώνει τους μύες των ποδιών του.

GYM

GYM

Στο ισόγειο του ATHLESIS λειτουργεί ένας πλήρως εξοπλισμένος χώρος γυμναστικής με τα πιο σύγχρονα μηχανήματα και με ελεύθερα βάρη. Υπό την επίβλεψη και τη συνεχή καθοδήγηση ενός γυμναστή του Athlesis, μπορείτε να γυμνάζεστε προνομιακά τις ώρες που εσείς επιλέγετε, μαζί με έναν περιορισμένο αριθμό ατόμων, ώστε να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή ποιότητα παροχής υπηρεσιών προς εσάς.

AERIAL YOGA

Το AERIAL Yoga είναι ένας νέος τύπος γυμναστικής με ακροβατικές κινήσεις πάνω σε πανί-αιώρα, μέσω της οποίας επιτυγχάνεται η ενδυνάμωση του σώματος, η βελτίωση της ευλυγισίας και η αποφόρτιση των σπονδύλων.

RUNNING TEAM

RUNNING TEAM

Το Athlesis RUNNING TEAM απευθύνεται σε όσους απολαμβάνουν να ασκούνται σε εξωτερικούς χώρους. Το προπονητικό πρόγραμμα που ακολουθείται περιλαμβάνει κάλυψη αποστάσεων χρησιμοποιώντας κατάλληλες τεχνικές τρεξίματος, ασκήσεις με το βάρος του σώματος και αποθεραπεία μέσω δυναμικών διατάσεων.

BOSU

BOSU

Το Athlesis Bosu αποτελεί ένα 30λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής που ενισχύει το νευρομυϊκό σύστημα και την ισορροπία του σώματος σε συνθήκες χωρίς ισορροπία. Η προπόνηση με bosu, ενδυναμώνει ιδιαίτερα την περιοχή του πυρήνα του σώματος (core), τους κοιλιακούς, τους ραχιαίους, τη μέση και τους γλουτούς ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει και το καρδιαγγειακό σύστημα.

TRX

Το Athlesis TRX είναι μία δυναμική κυκλική προπόνηση που εκτελείται με τους δημοφιλείς ιμάντες TRX suspension trainers, χρησιμοποιώντας ως αντίσταση το σωματικό βάρος. Η επαναστατική αυτή μέθοδος άσκησης βελτιώνει τη δύναμη, την ευελιξία, την ισορροπία, την κινητικότητα και την πρόληψη των τραυματισμών, στην ένταση και στο επίπεδο που ταιριάζει στον ασκούμενο. Πραγματοποείται σε Small Group Classes (έως 6 άτομα) & σε Semi Personal Sessions (έως δυο άτομα).

OUTDOOR ACTIVITIES

OUTDOOR ACTIVITIES

Σε έναν ιδιαίτερο αισθητικά χώρο και με μοναδική θέα το λόφο του Λυκαβηττού, οι γυμναζόμενοι του Athlesis έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα γυμναστικής και με τον κατάλληλο εξοπλισμό που επιτρέπει η γυμναστική εκτός γυμναστηρίου. TRX, Total Body, Bootcamp, Hips/Abs, Fight Bo και Pilates Arc αποτελούν μερικά μόνο από τα outdoor προγράμματα του γυμναστηρίου.

BOOTCAMP

BOOTCAMP

Η εκγύμναση Bootcamp περιλαμβάνει δυναμική και αερόβια προθέρμανση, ακολουθούμενη από μία μεγάλη ποικιλία προπονητικών διαδρομών, συμπεριλαμβανομένης της άρσης βαρών και αντικειμένων, των ιμάντων TRX, των pushups και situps, των πλειομετρικών ασκήσεων και των προπονήσεων έκρηξης. Στα μαθήματα Bootcamp του Athlesis o κάθε προπονητής βάζει το δικό του προπονητικό στίγμα!

TRAIN LIKE A PRO

TRAIN LIKE A PRO

Το Train Like a Pro κάνει μια βαθιά κατάδυση στην πραγματική εκπαίδευση από έναν αθλητή. Οι συμβουλές και τα μυστικά από τον προπονητή ironman και τριάθλου Τάσο Μουστάκη, καθώς επίσης και η χρήση παλμογράφων θα σας βοηθήσουν να προπονηθείτε σαν επαγγελματίας και να αυξήσετε την απόδοσή σας.

FIGHT BO

FIGHT BO

Το Fight Bo αποτελεί ένα 45λεπτο αερόβιο μάθημα. Ξεκινάει από τις βασικές αρχές του aerobic και ενσωματώνει τις κινήσεις των πολεμικών τεχνών, όπως το Kick Boxing, το Tae kwon do και το Karate. Σε συνδυασμό με έντονη μουσική εκτός από ψυχαγωγία, βοηθάει στη γρήγορη καρδιοαναπνευστική βελτίωση και στην αύξηση της ενδυνάμωσης και της ευλυγισίας.

CARDIO BOXING

Αν ψάχνεις να τονώσεις τα χέρια, τους κοιλιακούς, τους ώμους και τα πόδια σου, τότε αυτό είναι το πρόγραμμα το οποίο πρέπει να παρακολουθήσεις. Μάθημα υψηλής έντασης, υψηλών καρδιακών παλμών, υψηλής ενέργειας και αντοχής και έντονης καύσης θερμίδων υπό τους ήχους δυνατής μουσικής.

STRETCHING

STRETCHING

Το μάθημα Stretching αποτελεί τη βάση για κάθε προπονητική μέθοδο ενισχύοντας το κομμάτι της προθέρμανσης και της αποθεραπείας και βοηθώντας στην πρόληψη και στην αποκατάσταση από τραυματισμούς. Περιλαμβάνει παθητικές και ενεργητικές διατάσεις, βαλλιστικά και δυναμικά τεντώματα, ασκήσεις για την αύξηση της ευλυγισίας.

HIPS / ABS

HIPS / ABS

To HIPS / ABS είναι ένα δυναμικό πρόγραμμα γυμναστικής που εστιάζει ιδιαίτερα στην περιοχή των κοιλιακών και των ποδιών. Η εκτέλεση πολλών ασκήσεων και επαναλήψεων στις συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες, επιφέρει τα μέγιστα αποτελέσματα όσον αφορά στην τόνωση και στον σχηματισμό τους. Πραγματοποείται σε Small Group Classes (έως 6 άτομα) & σε Semi Personal Sessions (έως δυο άτομα).

BOOTYBARRE

Tο bootybarre είναι μια διασκεδαστική ενεργητική προπόνηση που συνδυάζει τεχνικές από τον χορό, το pilates και τη yoga, τονώνοντας και σμιλεύοντας ολόκληρο το σώμα. Αποτελεί τον τέλειο συνδυασμό δύναμης και ευλυγισίας. Επικεντρώνεται στην ορθή βιομηχανική του σώματος και μπορεί να τροποποιηθεί για κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης. Οι ισομετρικές ασκήσεις στη μπάρα ισχυροποιούν τους τένοντες και τους συνδέσμους των αρθρώσεων και βελτιώνουν τη συνολική σταθεροποίησή τους. Χρησιμοποιείται ιδιαίτερα για την αποκατάσταση των τραυματισμών.

 

FIT MIX

FIT MIX

Το Fit mix αποτελεί ένα 30λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής με διαφορετικό ασκησιολόγιο και στόχο κάθε εβδομάδα. Η εναλλαγή του εξοπλισμού (bosu, kettlebells, trx, trampoline) και ο συνδυασμός τους στην κατάλληλη ένταση και επιβάρυνση, παράλληλα με το στοχευμένο ασκησιολόγιο και τη σωστή καθοδήγηση, οδηγούν τον γυμναζόμενο να επιτύχει τα αποτελέσματα που επιθυμεί.

TOTAL BODY

Το TOTAL BODY βασίζεται στη τεχνική των πολλών επαναλήψεων με ελαφριά έως μεσαία βάρη για όσους θέλουν να πετύχουν μυική τόνωση (γράμμωση), βελτίωση της φυσικής κατάστασης και βελτίωση της πυκνότητας των οστών. Ένα πρόγραμμα για όλο το σώμα. Η ποικιλία των ασκήσεων, η επιλεγμένη μουσική και η καθοδήγηση από τον instructor θα σας οδηγήσει στα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Πραγματοποιείται σε Small Group Classes (έως 6 άτομα) & σε Semi Personal Sessions (έως δυο άτομα).

PILATES

PILATES

Η μέθοδος PILATES αποτελεί έναν ιδιαίτερα ποιοτικό τρόπο άσκησης, με βασική αρχή τον έλεγχο και τη σταθερότητα του κέντρου του σώματος, δηλαδή της κοιλιάς. Οι ασκήσεις ακριβείας του pilates ενεργοποιούν το σώμα αλλά και το μυαλό, αναπτύσσουν την ελαστικότητα και τη δύναμη, βελτιώνουν τη στάση του σώματος, ανακουφίζουν τους πόνους της μέσης και του αυχένα ενώ ενισχύουν την ισορροπία. Επιπλέον, το pilates βοηθά στην εκτόνωση του άγχους και συμμετέχει ενεργά στην πρόληψη και στην αποκατάσταση των τραυματισμών.

PILATES STICKS

Το Pilates Sticks είναι μια ολοκληρωμένη προπόνηση που προσφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα. Το ομώνυμο όργανο γυμναστικής Pilates stick επιτυγχάνει συνδυαστικά τα οφέλη των μηχανημάτων pilates, Tower και Reformer, σε περιβάλλον ομαδικής άθλησης.

PILATES ARC

PILATES ARC

Το πρόγραμμα PILATES ARC αποτελεί έναν διαφορετικό τρόπο άσκησης, με βασικό εργαλείο το ομώνυμο όργανο. Σταθεροποιεί την ωμοπλάτη, βελτιώνει τη λειτουργικότητα της σπονδυλικής στήλης και βοηθάει στην ορθή στάση του σώματος, ανακουφίζοντας παράλληλα από τους πόνους στη μέση και στον αυχένα.

PERSONAL TRAINING

PERSONAL TRAINING

Στο γυμναστήριο ATHLESIS η προσωπική επαφή του γυμναζομένου με ικανούς γυμναστές και γυμνάστριες αποτελεί προτεραιότητα. Το πρόγραμμα γυμναστικής σχεδιάζεται σύμφωνα με τις δυνατότητες και τις ανάγκες του καθενός. Έτσι επιτυγχάνεται το μέγιστο αποτέλεσμα και ο γυμναζόμενος αποκτά τις βάσεις για έναν υγιή οργανισμό και έναν καλύτερο τρόπο ζωής.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με συνεδρίες ή πακέτα Personal Training απευθυνθείτε στο γυμναστήριο.

SEMI-PERSONAL TRAINING

SEMI-PERSONAL TRAINING

Οι συνεδρίες SEMI-PERSONAL αφορούν προπόνηση υπό την επίβλεψη personal trainer όπως ακριβώς και στις ατομικές συνεδρίες με τη διαφορά ότι παρέχονται σε μικρές ομάδες (2-3 άτομα).
Είναι ιδανικός τρόπος εκγύμνασης για όσους έχουν συγHκεκριμένους στόχους, κάποιον τραυματισμό ή διανύουν περίοδο εγκυμοσύνης. Το ασκησιολόγιο είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε συμμετέχοντα. TRX, Total Body, Surfset, Hips/Abs, Boxing, Pilates, Perfect Glutes, Trampoline, Free Weights, Gymnastics προσφέρονται σε Semi Personal sessions.

TRAMPOLINE

Το Athlesis TRAMPOLINE είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος λειτουργικής γυμναστικής που εκτελείται πάνω στο τραμπολίνο αλλά και στο έδαφος. Βοηθά στη βελτίωση της ισορροπίας, του νευρομυικού συντονισμού και της μυικής ενδυνάμωσης, οφελώντας παράλληλα τη λειτουργία του λεμφικού σύστηματος και την αποτοξίνωση του οργανισμού. Πραγματοποιείται σε Semi Personal συνεδρίες.

FREE WEIGHTS

FREE WEIGHTS

Tο πρόγραμμα Free Weights αποτελεί μια 30λεπτη προπόνηση έντονης επιβάρυνσης. Οι επιλεγμένες ασκήσεις ελευθέρων βαρών, όπως squats, πάγκος, στρατιωτικές πιέσεις, μονόζυγο κλπ, καθοδηγούμενες από τους έμπειρους γυμναστές του Athlesis, βοηθούν ώστε να επιτύχετε αύξηση της μυϊκής σας δύναμης και ενίσχυση της αναερόβιας ικανότητάς σας.

Πραγματοποιείται σε συνεδρίες Semi Personal.

SURFSET

Το SURFSET βασίζεται σε ένα από τα πιο απαιτητικά αθλήματα στον κόσμο, το surfing. Κάθε άσκηση πάνω στη σανίδα έχει σχεδιαστεί για να γυμνάζει όλους τους μύες του σώματος. Αποτελεί μοναδικό συνδυασμό των ωφελών του Spinning, της προπόνησης TRX και της γυμναστικής σε μια μπάλα Bosu. Βελτιώνει την ισορροπία, το νευρομυικό συντονισμό, τη σταθερότητα και την ευκινησία και αναπτύσσει τη δύναμη του κορμού και την αερόβια ικανότητα.

GYMNASTICS

GYMNASTICS

Το μάθημα Gymnastics περιλαμβάνει εξειδικευμένες κινήσεις που δεν απαιτούν βάρη αλλά χρησιμοποιείται το ίδιο το βάρος του σώματος. Απαιτεί ισορροπία, δύναμη, ευλυγισία, αντοχή και νευρομυικό συντονισμό. Η ακρίβεια, η τόλμη, η αυτοπεποίθηση και η αυτοπειθαρχία είναι διανοητικά χαρακτηριστικά που μπορούν επίσης να αναπτυχθούν μέσω του μαθήματος. Πραγματοποείται σε Semi personal συνεδρίες.

ΚΙΝΗΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

ΚΙΝΗΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Η κινησιοθεραπεία εστιάζει στην αντιμετώπιση διαταραχών των κινήσεων και των λειτουργιών του σώματος, οι οποίες προκαλούνται από προβλήματα στους μυς, στις αρθρώσεις και στο νευρικό σύστημα. Σκοπός της κινησιοθεραπείας είναι να δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε το άτομο που αντιμετωπίζει το πρόβλημα να ανταποκριθεί στις λειτουργικές του ανάγκες όσο το δυνατόν πιο άμεσα και ομαλά.

ΡΕΦΛΕΞΟΛΟΓΙΑ

ΡΕΦΛΕΞΟΛΟΓΙΑ

Στα χέρια και στα πόδια υπάρχουν χιλιάδες αντανακλαστικά σημεία σε μέγεθος κεφαλιού καρφίτσας. Καθένα από τα σημεία αυτά σχετίζεται με διαφορετικά όργανα, λειτουργίες και μέρη του σώματος. Βασική αρχή της ρεφλεξολογίας είναι η άσκηση πίεσης στα σημεία αυτά, με σκοπό τη διέγερση του νευρικού συστήματος και την ανακούφιση των εκάστοτε «προβληματικών» σημείων του σώματος.

ΤΑΪΛΑΝΔΕΖΙΚΟ MASSAGE

Ξεκίνησε από την Ινδία και αποτελεί μία από τις αρχαιότερες μεθόδους massage, αλλά έγινε ευρύτερα γνωστό από τον Ταϊλανδό Dr. Shivago. Επικεντρώνεται στις δέκα ενεργειακές γραμμές του σώματος (sen lines) και εφαρμόζεται με τους αντίχειρες, τα δάχτυλα, τις παλάμες, τους αγκώνες και τα πέλματα. Θεωρείται πιο δυνατό από άλλα είδη massage και γίνεται πάνω από τα ρούχα, χωρίς λάδι. Απευθύνεται σε αυτούς που έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις από το σώμα τους, όπως σε αθλητές. Το ταϊλανδέζικο massage σε συνδυασμό με άλλα είδη massage έχει εκπληκτικά αποτελέσματα, ενώ είναι γνωστό και ως η «γιόγκα του τεμπέλη»: τον λόγο μπορείτε να τον διαπιστώσετε με ένα μόνο session.

SHIATSU

Προέρχεται από τις ιαπωνικές λέξεις "Shi" και "Atsu", που σημαίνουν «δάχτυλα» και «πίεση» (δηλαδή η άσκηση πίεσης με τα δάχτυλα). Ο ασκών την πίεση χρησιμοποιεί αντίχειρες, δάχτυλα και αγκώνες στους «μεσημβρινούς», από τους οποίους ρέει ενέργεια σε όλο το σώμα. Ωστόσο η μέθοδος βασίζεται και στην κινεζική ιατρική που αποτελεί μία από τις αρχαιότερες θεραπευτικές μεθόδους. Επίσης έχει άμεση σχέση με το βελονισμό, αφού χρησιμοποιούνται τα ίδια σημεία πίεσης, με τη μόνη διαφορά ότι στο βελονισμό τα σημεία ενεργοποιούνται με βελόνες.

ORIENTAL

To oriental αποτελεί πάντρεμα διαφόρων τεχνικών massage, δημιουργώντας ένα μοναδικό πρόγραμμα που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της κάθε μεθόδου και προσφέρει τα καλύτερα αποτελέσματα στο σώμα.

MASSAGE ΓΙΑ ΕΓΚΥΟΥΣ

Το massage κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σκοπό έχει την ολοκληρωτική χαλάρωση του σώματος της εγκύου, αλλά και τη συναισθηματική και ψυχική της εξισορρόπηση. Επίσης, προσφέρει αποτελεσματική ανακούφιση από τα οιδήματα και τους μυοσκελετικούς πόνους και βοηθά στη βελτίωση της στάσης του σώματος. Ταυτόχρονα, συμβάλλει στην αύξηση των θρεπτικών ουσιών και του οξυγόνου στη μέλλουσα μητέρα και κατ' επέκταση στα κύτταρα και στον οργανισμό του εμβρύου.

ΛΕΜΦΙΚΟ MASSAGE (ΜΕΘΟΔΟΣ VODDER)

Πρόκειται για μία μέθοδο χειρωνακτικής αποστράγγισης της λέμφου και κατ' επέκταση δυναμικής αποτοξίνωσης του δέρματος, αλλά και ολόκληρου του οργανισμού. Το λεμφικό massage παρεμβαίνει με συγκεκριμένους χειρισμούς σε «προβληματικά» σημεία του κυκλοφορικού συστήματος, οδηγώντας τη λέμφο προς τις οδούς παροχέτευσης. Από τα πιο σημαντικά οφέλη της λεμφικής παροχέτευσης είναι η καλύτερη θρέψη των ιστών, η εξισορρόπηση του νευρικού συστήματος και η ενίσχυση της άμυνας του ανοσοποιητικού συστήματος του οργανισμού.

a picture of Rex the cat